Algemene Voorwaarden voor Mudita PMU:


1. Boekingen en afspraken: Alle boekingen en afspraken moeten online, telefonisch of per mail worden gemaakt. Wijzigingen dienen minstens 24 uur van tevoren worden doorgegeven. Als u niet minimaal 24 uur van tevoren annuleert, brengen wij u 50% van de totale kosten van de geboekte dienst in rekening. Bij het maken van de afspraak gaat u akkoord met het delen van foto´s en video materiaal op de socials. 


2. Intakeformulier: Elke klant wordt gevraagd een intakeformulier in te vullen voordat de behandeling wordt gestart. U dient ons op de hoogte te brengen van uw medische geschiedenis, cosmetische ingrepen of allergieën die u heeft. Dit helpt ons om veiligheidsmaatregelen en geschiktheid voor een behandeling te nemen. Indien u ons niet op tijd op de hoogte brengt van eventuele contra-indicaties zoals vermeld op het informed consent kan de behandeling niet uitgevoerd worden en zal de aanbetaling niet gerestitueerd worden. 


3 Betalingen: Wij accepteren betaling via bankoverschrijving. Voor alle betaalde afspraken dient er een aanbetaling van €50,- te worden voldaan op rekeningnummer NL71 KNAB 0510 9666 91 t.n.v. Mudita PMU. Vermeld bij omschrijving uw naam. De aanbetaling wordt in mindering gebracht op het totale bedrag van de diensten die worden afgenomen. Deze aanbetaling dient direct overgemaakt te worden bij het maken van de afspraak. Indien u 24 uur vóór de afspraak de betaling niet heeft voldaan, wordt uw afspraak geannuleerd. De aanbetaling wordt niet gerestitueerd als u uw afspraak binnen 24 uur annuleert of niet komt opdagen bij uw afspraak.


4. Annuleringen: U kunt uw afspraak tot 24 uur van tevoren kosteloos annuleren of wijzigen. 


5. Garantie: Wij streven ernaar om de best mogelijke resultaten te leveren, maar kunnen geen garantie geven op de resultaten, noch beloven dat de kleur of vorm permanent blijft. Factoren zoals blootstelling aan de zon, huidtype en -conditie, medicijnen en veroudering hebben invloed op het uiteindelijke resultaat. 


6. Verantwoordelijkheid van klanten: Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ons over eventuele problemen te informeren, zoals medische aandoeningen, huidreacties of voorgeschreven medicijnen. De klant is ook verantwoordelijk voor het volgen van de nazorg-instructies die zijn gegeven na elke behandeling.


7. Nazorg: Na elke behandeling krijgt u een instructieblad met nazorg-instructies. Het is belangrijk om deze instructies op te volgen om het beste resultaat te behalen en complicaties te voorkomen. Neem onmiddellijk contact met ons op bij eventuele problemen of complicaties.


8. Onze verantwoordelijkheid: Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele complicaties die het gevolg zijn van het niet volgen van de nazorg-instructies, verborgen medische problemen of allergische reacties. Wij zijn ook niet aansprakelijk voor fouten die ontstaan door onvolledige of onjuiste informatie die door de klant is verstrekt.


9. Prijswijzigingen: Wij behouden ons het recht voor om onze prijzen aan te passen zonder voorafgaande kennisgeving. Wij zullen echter de prijs die op het moment van de boeking geldig was, respecteren.


10. Toepasselijk recht: Op deze algemene voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing. Bij geschillen zullen wij proberen deze samen op te lossen. Als wij er samen niet uitkomen, dan zal het geschil worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank.